
لطفا صبرکنید
مشکل تنبلیتخمدان دارم و الان دو ماهه که لکهبینی به رنگ قهوهای دارم و اصلاً زمان مشخص ندارد. حکم نماز چطور است؟
سلام خسته نباشید
بنده مشکل تنبلی تخمدان دارم و الان دوماهه ک لکه بینی دارم،یکی دوروز ندارم چند روز دارم،و اصلا زمان مشخص نداره این لکه بینی لکه قهوه ایی
حکم نماز خوندن من چطوره؟
باسمه تعالی
1. اگر تمام مدت خونریزی به صورت لکهبینی است و اصلاً خصوصیات حیض را ندارد باید به وظایف مستحاضه عمل کند
2. اگر میداند که بخشی از آن حیض است باید در آن بخش تروک حائض را رعایت کند و اشکالی ندارد که از ده روز بیشتر باشد یا فاصلهاش با حیض دیگر کمتر از ده روز باشد.
3. اگر بخشی از خون صفت حیض دارد اما نمیداند حیض است یا نه، چنانچه شرایط معمول حیض را داشته باشد میتواند آن مقدار را حیض قرار داده و تنها در باقی اعمال مستحاضه را انجام دهد. اما اگر شرایط خونریزی با معمول حیض سازگار نباشد باید همه را استحاضه قرار دهد.
کد سایت
fa11806
طبقه بندی موضوعی
حیض و نفاس|استحاضه

