هنگام تلفظ عربی کلمات در نماز فکم کمی میاد جلو و پرده گوشم آسیب دیده و مدام توش هوا می‌افته. اشکالی نداره یه مدت نماز رو با تلفظ عربی نخونم و همون کلمات عربی رو با تلفظ فارسی بخونم؟
سلام بنده هنگام تلفظ عربی کلمات در نماز فکم کمی میاد جلو و پرده گوشم آسیب دیده و مدام توش هوا میفته میخواستم بدونم اشکالی نداره یه مدت نماز رو با تلفظ عربی نخونم و همون کلمات عربی رو با تلفظ فارسی بخونم ؟

باسمه تعالی

به هر مقدار که مقدور است، کفایت می‌کند.

کد سایت fa11811
طبقه بندی موضوعی واجبات نماز