
لطفا صبرکنید
شخصی دارای بیمه تکمیلی است به طوری که هزینههای دارو برای او رایگان است. اگر مواردی دارو را آزاد بخرد به جهت سهولت و معطلنشدن یا مواردی فاکتور ویزیت را نمیگیرد (به جهت کمبودن مبلغ ویزیت و چشمپوشی) این موارد اسراف یا طلب حساب میشوند و سر سال خمس دارند؟
باسلام
اگر شخصی دارای بیمه تکمیلی میباشد بطوری که هزینه های دارو برای او رایگان محسوب میشود لذا اگر مواردی دارو را آزاد میخرد نه سهمیه ای (به جهت سهولت و معطل نشدن) یا مواردی فاکتور ویزیت را نمیگیرد (به جهت کم بودن مبلغ ویزیت و چشم پوشی) این موارد اسراف یا طلب حساب میشوند و سر سال خمس دارند؟
باسمه تعالی
این موارد موجب تعلق خمس نمیشود.
کد سایت
fa11853
طبقه بندی موضوعی
مسائل متفرقه خمس

