1. آیا قراردادهای امروزه ما با شرکت‌های بیمه اعم از بیمه تکمیلی (جهت برگشت بخشی از هزینه های درمان) و بازنشستگی هبه محسوب می‌شوند؟ 2. اگر کارمند حین ارائه اطلاعات به اداره محل خدمت جهت ارسال و انعقاد قرارداد با بیمه نیت کند هر آنچه از حقوقش در دوران خدمت کسر می‌شود (به اختیار تعیین مقدار مبلغ هرساله توسط شرکت بیمه) هدیه به شرکت بیمه باشد، حقوق بازنشستگی او حکم هبه پیدا می‌کند؟
باسلام 1.آیا قرارداد های امروزه ما با شرکت های بیمه اعم از بیمه تکمیلی (جهت برگشت بخشی از هزینه های درمان) و بازنشستگی هبه محسوب میشوند؟ 2.اگر کارمند حین ارائه اطلاعات به اداره محل خدمت جهت ارسال و انعقاد قرارداد با بیمه نیت کند هر آنچه از حقوقش در دوران خدمت کسر میشود (به اختیار تعیین مقدار مبلغ هرساله توسط شرکت بیمه) هدیه به شرکت بیمه باشد، حقوق بازنشستگی او حکم هبه پیدا میکند؟

باسمه تعالی 
جواب در هر دو مورد منفی است.

کد سایت fa11863
طبقه بندی موضوعی بیمه