هنگام کار در خانه، گوشی رو با بلوتوث به اسپیکر وصل می‌کنم و دعا یا قرآن پخش می‌کنم. آیا این کار ثوابی هم داره یا نه؟
موقعی که میخوام کارامو انجام بدم تو خونه. گوشیم رو با بلوتوث به اسپیکر وصل میکنم و یه دعایی یا قرآن پلی میکنم. مثل زیارت عاشورا یا مثلا دعای عهد. همزمان اسپیکر داره میخونه منم کارای خونه رو انجام میدم. آیا این کار ثوابی هم داره یا نه؟

باسمه تعالی

این کار مادامی که بی‌احترامی محسوب نشود، پسندیده است و اگر لااقل بخش‌هایی از آن با توجه گوش داده شود إن شاء الله مشمول ثواب خواهد بود.

کد سایت fa11873